Klacht: Nooit abonnement afgesloten

op 03 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb op de site gekeken van huurwoningen.nl, welke als vermeld gratis was. Vervolgens nooit meer iets van gehoord tot ik een rekening kreeg a 19,95 voor een abonnement wat volgens huurwoningen.nl was afgesloten. Ik ben hier zelf zeer beducht voor en weet dan ook voor 100% zeker nooit een abonnement afgesloten te hebben. Het abonnement ging zogenaamd 2 maart in en liep 2 april af?! Zeer vreemd om geen abonnement afgesloten te hebben welke ik dan wel opgezegd?! zou hebben. Zeer duistere praktijken van deze “organisatie”.
Er wordt nu zelfs al gedreigd met een incasso bureau?!

Dat ik helemaal geen abonnement hoef te betalen wat ik ook niet "afgesloten" en "beëindigd" heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 15:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op uw e-mailadres kunnen wij helaas geen (betaald) account vinden.
Graag vernemen wij van u per e-mail uw gegevens zodat wij het account erbij kunnen zoeken en het e.e.a. voor u na kunnen kijken.
Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd, hierop kunt u reageren.

Klantenservice Huurwoningen. nl.

Alle klachten die gemeld zijn door R.O.B.