Klacht: NON-Communicatief bedrijf !

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag bosmaaier besteld bij CoolBlue, zou vrijdag geleverd worden, opeens bericht dat het zaterdag werd, zaterdag om 16:30 mailtje (van CoolBlue en niet van Dynalogic) dat het niet meer komt. Maandag weer bericht dat het dinsdag voor 13:00 geleverd zou worden, is inmiddels woensdag middag en nog niets in huis, Dynalogic is idd erg slecht bereikbaar en de communicatie naar eindklant is er gewoon weg niet !
Ik heb CoolBlue al gezegd dat ze nooit meer via Dynalogic moeten sturen.

Als ze vandaag nog leveren en mij financieel tegemoet komen ga ik akkoord, anders mogen ze hem lekker houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:05 geantwoord

Geachte heer Bekker,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:12 geantwoord

er is geen oplossing geboden, er is gewoon NOOIT iets bezorgd !

Alle klachten die gemeld zijn door cbekker