Klacht: NON-Communicatief bedrijf !

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag bosmaaier besteld bij CoolBlue, zou vrijdag geleverd worden, opeens bericht dat het zaterdag werd, zaterdag om 16:30 mailtje (van CoolBlue en niet van Dynalogic) dat het niet meer komt. Maandag weer bericht dat het dinsdag voor 13:00 geleverd zou worden, is inmiddels woensdag middag en nog niets in huis, Dynalogic is idd erg slecht bereikbaar en de communicatie naar eindklant is er gewoon weg niet !
Ik heb CoolBlue al gezegd dat ze nooit meer via Dynalogic moeten sturen.

Gewenste Oplossing:

Als ze vandaag nog leveren en mij financieel tegemoet komen ga ik akkoord, anders mogen ze hem lekker houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bekker,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:12 geantwoord

er is geen oplossing geboden, er is gewoon NOOIT iets bezorgd !

Alle klachten die gemeld zijn door cbekker