Klacht: nokia x7 toestel

op 18 juli 2012 over Nokia in de categorie Electronica - GSM

Ik heb ruim een jaar terug een nokia x7 toestel gekocht. Ik heb nokia gekocht omdat deze telefoon toestelen nummer 1 op de lijst staan. Ik heb vanaf dag 1 problemen met het toestel(uitvallen van de bildscherm, opgeslagen nummers die verdwenen waren, plotseling uitvallen van de toestel, plotseling van pagina veranderen, enz enz
Ik heb toen het bedrijf gebeld en gevraagd om een andere toestel, of een nadere model. Ik kreeg te horen dat het naar de reperatie moest en dat er geen andere toestelen gegeven kon worden. Hij is voor reperatie opgestuurd. Na een tijdje wachten kreeg ik mijn toestel terug. Dezelfde dag had ik weer de zelfde problemen. oMdat ik heel vaak bel heb ik het toestel opgeborgen, nu is mijn andere toestel ook kapot gegaan en ik ben genoodzaak om deze toestel te gebruiken. Mijn vraag is om een andere toestel te krijgen

Ik wil graag een andere toestel, als alle x7 toestelen zo doen dan een andere model graag voor terug. IK heb nokia gekocht voor de kwaliteit, maar is het geen kwaliteit meer

Alle klachten die gemeld zijn door Yakup123