Klacht: Noise Canceling Overear Headphone

op 26 juni 2016 over Logitech in de categorie Computerwinkels

Mijn noice canceling overear headphone van Logitech type 980409-0403 is de oorschelp van de hoofdbeugel gebroken. Dit schijnt volgens forums op internet een zwak punt te zijn bij dit type headphone. Ik gebruik deze headphone uitsluitend 2 x per jaar in het vliegtuig (heen en terugvlucht naar / van de USA) dus geen overmatige slijtage. Omdat de geluidskwaliteit en NC erg goed zijn, wil ik deze Headphone laten repareren. Hoeft niet gratis, deze is al uit de 2 jaar garantie ! Echter logitech heeft geen reparatieafdeling en een zeer slechte en gebrekkig sprekende klantenservice. Het komt er op neer dat als je logitech apparaat na twee jaar kapot is deze dan niet kan worden gerepareerd. Binnen twee jaar wordt het produkt omgeruild, na twee kan je barsten. Vreemd voor een headphone met een aanschafprijs van € 169,= Hun advies : weggooien of een harry met handige handjes zoeken, geen suggesties hoe of waar ik een reparatie kan laten uitvoeren. Ook schriftelijk via de supportdesk geen reacties ander dan de vraag of ik tevreden ben met de geboden oplossing, NEE DUS, er wordt niet gereageerd op mails (4x) geen oplossing geboden. IIk ben er trouwens van overtuigd dat de breuk veroorzaakt wordt door een constructiefout of ontwerpfout, Gelet het aantal dezelfde gemelde klacht op internet. Ik mag gelet de prijs – kwaliteit – verhoudng van nota bene een Zwitsers bedrijf verwachten dat er service verleend wordt en een mankement wordt verholpen ? Of ben ik te ouderwets ?

Ik wil graag dat mijn NC Headphone gerepareerd wordt tegen een schappelijke prijs gelet op ook de zwakke constructie die bekend is bij Logitech.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Logitech

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Logitech nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wwst3ggh124