Klacht: Nog steeds niet geleverd? Failliet?

op 09 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 08-09 een braadpan besteld navraag uitgezet waar de pan bleef bleek deze in bestelling te staan bij de leverancier.
Op 02-10 telefonisch contact gehad en bestelling zou de volgende dag binnen zijn en dan zou ik track en trace ontvangen en woensdag of donderdag thuis ontvangen.

Telefoon bandje meldt dat het kantoor gesloten is, de website is nog steeds in de lucht.

Gewenste Oplossing:

Zou mooi zijn als ik het product alsnog zou ontvangen maar als het bedrijf failliet is dan zal dat niet gaan en kan ik fluiten naar mijn centen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.Kremer