Klacht: Nog steeds niet binnen

op 04 juli 2017 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden geleden een armbandje besteld maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
Ik heb contact gehad met de klantenservice (Laura van Beek) die vertelde mij dat het pakketje zoek was geraakt en dat ze een nieuwe kon bestellen maar daar kwamen wel 30% administratie kosten bij.
Wat een oplichters zeg!!

Gewenste Oplossing:

Ik eis mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Dilaantje

3 maanden geleden - Ik heb uiteindelijk mijn armbandje binnen gehad alleen de kwaliteit was slecht armbandje is al kapot gegaan zonde 40,00 betaald voor troep

Alle klachten die gemeld zijn door Dilaantje