Klacht: Nog steeds geen restitutie alhoewel toegezegd …

op 18 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2011 heb ik kaarten besteld voor Guus Meeuwis in het PSV stadion op 9 juni j.l. Helaas konden deze kaarten niet geleverd worden door ticketlocket. Ik heb gekozen voor annulering en het bedrag incl. alle kosten zouden teruggestort worden. Hierover diverse male met de klantenservice gemaild. Helaas heb ik dus nog steeds niets terugontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat alle kosten die ik gemaakt heb, gerestitueerd worden binnen enkele dagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Koolmeesje