Klacht: nog steeds geen bevestiging

op 17 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

OP1-12 HEB IK MIJ VIA GLASVEZEL-BESTELLEN.NL AANGEMELD ALS NIEUWE KLANT, IN DE BEVESTIGING VAN GLASVEZEL-BESTELLEN.NL STOND VERMELD DAT IK ONGEVEER NA 72 UUR EEN BEVESTIGINGSBRIEF +INLOGCODE ZOU ONTVANGEN,OP 5-12 HEB IK PER TELEFOON AANGEGEVEN DAT IK MIJN ABB WOU VERANDEREN VAN KLAAR 100 NAAR KLAAR 100 INTERACTIEV 10-12 GEBELD VOOR EEN BEVESTIGING VAN DEZE VERANDERING MAAR TOT OPHEDEN NOG NIETS ONTVANGEN, HET LIJKT MIJ TOCH STERK DAT EEN AANMELDING VAN EEN NIEUWE KLANT EN DAARNA EEN AANPASSING ZOLANG MOET DUREN,MISCHIEN KAN IK BETER DE AANVRAAG INTREKKEN EN EEN NIEUWE PROVIDER ZOEKEN DIE WEL SNELLER WERKT EN REAGEERD.

ZO SNEL MOGELIJK DE BEVESTIGING BEZORGEN EN EEN AANSLUITING PER 01-01-2013 ZOALS VERZOCHT IN MIJN AANVRAAG VAN 01-1202012

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 januari 2013 om 10:39 geantwoord

Beste meneer Vaartjes,

Uw vraag is inmiddels per e-mail beantwoord. Zodra de werkzaamheden buiten uw woning zijn afgerond, neemt de aannemer contact met u op om een afspraak met u te maken. Bij deze afspraak worden de laatste werkzaamheden aan uw glasvezelmodem binnen uw woning verricht.

Fleur
Lijbrandt Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door maddog53