Klacht: Nog steeds bestelling niet ontvangen, wel betaald, krijg geen reactie

op 20 augustus 2018 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 augustus een vrij dure bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden niks ontvangen, ik heb al zo’n drie a vier keer gemaild maar ik krijg geen reactie. Ik heb ook geprobeerd te bellen maar het lijkt alsof het telefoonnummer niet werkt. Een artikel werd ook nog een stuk goedkoper, dus dat artikel had ik graag willen annuleren want ik had het tenslotte nog niet, ook dit heb ik gemaild en geen reactie. Ik kan dus niet in contact komen met ze en vind dit echt heel slecht. Ik heb dus al betaald dus maak me nu wel zorgen.

Gewenste Oplossing:

Of mijn geld terug, of mijn bestelling alsnog zo snel mogelijk met wat geld terug van het artikel wat in de uitverkoop was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pabo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pabo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 07 september 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annnoukkkk