Klacht: Nog niets van U ontvangen

op 03 september 2017 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Byzitter

4 maanden geleden - Maar ik zou graag even willen zien waar ik coor betaald heb. Ik heb my niet geaboneerd op deze web en ze hebben mijn toestemming niet gekregen om mij het geld af te halen. NIET GEABONEERD, GELD TERUG STUREN!!!!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van MijnAlbum B.V.

4 maanden geleden - Goedemorgen Dick, Als je reageert op ons e-mailbericht van 4 september dan kunnen we je verder helpen. Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg MyAlbum

Reactie van de melder van de klacht Byzitter

4 maanden geleden - Hallo. Ik heb tot nu toe nog niets van hun gehoord. Ze beantwoorden mijn E-mail niet, en dus moet ik het geld dat ik betaald heb terug nemen. Met vriendelijke groeten, Dick Byzitter

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 14 september 2017 om 15:53 geantwoord

Hallo Dick,

Het MyAlbum Premium abonnement dat je in 2013 hebt afgesloten is verlengd, daar was deze afschrijving voor. Als je dit abonnement niet wenst voort te zetten kun je de verlenging uitzetten in het profiel van je account.

Je hebt hier ook berichten over gehad vanuit onze helpdesk.

Jos
MyAlbum support

Heeft op 14 september 2017 om 17:39 geantwoord

Zonder mijn toesteming hebben ze dat gedaan. In 2013 kreeg wel photos van hun maar ik heb nog nooit er iets voor betaald, en ik heb nog nooit a abonement met hun gehad. I zal daarom MasterCard adviseren om hun niet te betalen omdat
ik niet heb gevraagt een abonement open te maken

Dick Byzitter.

Reactie van de melder van de klacht Byzitter

4 maanden geleden - I heb ook meer 1 e_meel van hun ontvangen en al that ze my vragen was "wat er aan de hand" Dick Byzitter

Bericht van MijnAlbum B.V.

4 maanden geleden - Hallo Dick, Je hebt sinds 15 september 2013 een abonnement en we hebben dit abonnement nu voor je opgezegd. Als je wilt weten waarom je een abonnement had, willen we je vragen om contact op te nemen met ons (MyAlbum, voorheen MijnAlbum.nl) op support@myalbum.com voor meer uitleg. Je hebt in het verleden eerder contact met ons gehad over je Gold Account abonnement. Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door Byzitter