Klacht: nog niets ontvangen

op 24 juni 2017 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben op 9-6-2017 een bestelling beplaatst maar nog steeds niets binnen.Is besteld via Groupon

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als het bestelde geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van IcePay

2 maanden geleden - Beste dhr De Jong, Wat vervelend dat uw bestelling niet is geleverd. Helaas kunnen wij hier niets aan doen en raden wij u aan om contact op te nemen met Groupon. ICEPAY handelt alleen de betaling(en) af en wij hebben dus geen invloed op de levering en/of terugbetaling(en) van uw bestelling. Wilt u meer weten over de diensten van ICEPAY, dan kunt u hier meer informatie over ons vinden: https://icepay.com/nl/betaald-via-icepay/ Met vriendelijke groet, ICEPAY Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Hr de Jong