Klacht: Nog niets geleverd

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag voor 22.30 bij mediamarkt een nieuwe tv besteld, deze zou maandag geleverd worden. Zondag avond netjes een mail ontvangen dat deze maandag geleverd zou worden met een track & trace.

De volgende dag zie ik dat onze koerier (mustafa) vertrokken is en dat ik nummer 6 ben op de lijst. Hij zou tussen 10.15 en 13.30 komen. Na een tijdje kijk ik nogmaals op de track & trace en zie dat het bezorgen ineens is mislukt. Er is een sorteerfout gemaakt maar het pakketje zou in een andere route ingepland worden en zou vandaag nog geleverd worden. Heeft mijn vrouw toch niet voor niets een vrije dag opgenomen. Helaas zie ik al snel dat ook deze levering mislukt is, er is een sorteerfout (alweer).

Toch maar even contact zoeken met dynalogic (á 45 cent per minuut). Na ongeveer 13 minuten in de wacht te staan krijg ik iemand van de klantenservice in gebrekkig Nederlands aan de lijn. Ik krijg niet veel nieuwe info, er is een sorteerfout en als deze opgelost is word ik gebeld. Heel de dag niets vernomen, dus ’s avonds nog maar contact gezocht met mediamarkt. Deze hebben een melding gemaakt en zouden er achteraan gaan. Al snel krijg ik een mail van dynalogic vppr een nieuwe afspraak. Deze op dinsdag ingepland.

Dinsdag krijg ik om 11 uur een bericht dat de uitlevering wéér mislukt is. Weer contact gezocht met mediamarkt, ze gingen er wederom achteraan.

Na een tijdje een nieuwe mail van dynalogic. Een geautomatiseerd bericht dat het door de hemelvaart en het warme weer erg druk is. Later weer een mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Woensdag kan niet, dus dan maar op donderdag.

Inmiddels is het donderdag en om 7.30 een mail ontvangen dat het tijdvak niet haalbaar is (tussen 8.00 en 22.00!!!) En dat het pakketje later komt.

Ik hoop dat de tv vandaag wel uitgeleverd wordt, het kost nogal wat vrije dagen zo…

Als ik de tv die ik besteld heb geleverd krijg en een schade vergoeding lijkt mij ook wel op zijn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:09 geantwoord

Geachte heer Vermeulen,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Smockeyx