Klacht: Nog niet bezorgd

op 18 juli 2012 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Produkt zou binnen 48 uur geleverd worden. Is op vrijdag besteld en nu is het woensdag. Rekening houdend met weekend zou het er gisteren zeker moeten zijn. Staat al een paar dagen op verzonden. Net bezorger TNT gesproken; hij heeft het niet gekregen. Morgen ga ik met vakantie en zonder oplader heb ik niets aan mijn e-reader. Lekker dan! Klantenservice niet te bereiken!!

Gewenste Oplossing:

Als het vanmiddag of morgenochtend vroeg geleverd zou worden. Anders geld terug en zoek ik het nog wel ergens anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 02 augustus 2012 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het pakje werd met vertraging alsnog afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door NBakker