Klacht: nog geen bericht

op 23 juli 2012 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 24 juli 2012 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kraaikamp,

Met de door u opgegeven NAW-gegevens (naam, adres en woonplaats) is geen specifieke klantenkaart beschikbaar in onze administratie. Daarnaast verzendt Tel Sell haar pakketten binnen 14 dagen na afschrijving en dus niet na de genoemde termijn van 21 dagen. Om deze redenen bestaat het vermoeden dat u de bestelling niet bij Tel Sell hebt geplaatst, maar bij een andere firma. Wij willen u adviseren om op uw afschrift na te gaan door welke firma het genoemde bedrag is afgeschreven en vervolgens uw klacht ook bij deze firma neer te leggen.

Met vriendelijke groet,

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kraaikamp