Klacht: NLD26561654 2 mei overgedragen door decathlon

op 06 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

NLD2656154 2 mei overgedragen door decathlon.
Volg track en trace, 05 en 06 mei stonden transporten ingepland en zijn 2 x geannuleerd.
Krijg geen mail, krijg alleen mijn informatie via track en trace.

Graag bevestigen dat fiets bij dynalogic is en een juiste datum doorgeven wanneer deze geleverd word. Graag via mail.
petraverswijver@concepts.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 17:18 geantwoord

Geachte mevr. Verswijver,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor de te late reactie! We zien inderdaad dat er meerdere fouten hier zijn opgetreden. In eerste instantie was er sprake van een Manco bij aankomst. Dit wil zeggen dat uw bestelling niet compleet aangeleverd was.
Dit is echter niet juist opgepakt en ze hebben toch de afspraak ingepland. Het pakket was nog steeds niet compleet en dit heeft geresulteerd in een herplanning en in de afspraak waarbij u, of W. van Druten, het pakket hebben geweigerd vanwege het ontbreken van de trappers.
Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren, nogmaals onze oprechte excuses!

We hebben daarop het pakket retour gestuurd naar de leverancier. De leverancier heeft daarop een nieuwe bestelling aangeleverd en deze hebben we gelukkig compleet kunnen leveren aan u!

Nogmaals onze excuses voor deze ervaring. Ondanks dit willen wij u toch veel plezier met uw aankoop wensen!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door verswip