Klacht: Niveau veel te hoger dan aangegeven

op 11 oktober 2017 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ik ben de opleiding IT basis gaan doen . IK heb niet meer dan de lagere school afgerond en heb dit dan ook heel duidelijk aangegeven voordat ik aan de opleiding begon. Het was qua niveau heel goed te doen gaven ze aan. Je hoefde ook geen specifieke voorkennis te hebben.
Bij aanvang van de studie kreeg ik een leerboek op HBO-management niveau.
Ik kan dit niveau totaal nog niet aan. Ook mede cursisten geven aan dat ze het niveau te hoog vinden.
Wat te doen?

Op het moment dat het leerboek op het juiste niveau is. Dus inderdaad de basisbeginselen van de ICT uitlegt ipv uitgebreid op HBO niveau over bedrijfsmanagement moet gaan leren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 01 december 2017 om 12:32 geantwoord

Beste Yennece,

We hebben jouw klacht ten aanzien van het niveau van de Basisopleiding IT in behandeling genomen en intern voorgelegd. Uiteraard vinden we het jammer om te vernemen dat de opleiding niet is wat je ervan had verwacht en voor nu onvoldoende aansluit op persoonlijk niveau, kennis en vaardigheden. We hebben je daarom een kosteloze wijziging aangeboden naar een alternatieve opleiding die meer is gericht op de basisvaardigheden van werken met de computer. We denken je daarmee een gepaste oplossing te hebben geboden en alsnog te voorzien in een opleiding passend bij jouw opleidingsbehoefte en leerdoelen.

Heb je hierover nog vragen of opmerkingen dan helpen we je graag telefonisch of per e-mail verder.

Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Yennece