Klacht: Niks werkt

Femvangennip op 19 mei 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds een paar weken een abonnement van lijbrandt.
De eerste 3 dagen werkte alles prima behalve mijn vaste telefoon lijn.
Voor mijn internet klacht heb ik al een keer of 5 gebeld, maar zonder enig resultaat.
Ik moet om de tien min. de modem en router van het stroomnet halen om daarna weer 10 minuten te kunnen internetten. Dit lijkt mij niet de bedoeling en betaal hier ook niet voor.
Mijn televisie doet het qua beeld perfect alleen heb ik 2 x in het uur een screenshot van 4sec. wat ook vrij irritant is.
Mijn telefoon werkt ook niet goed, als ik iemand bel of iemand beeld mij dan hoort mijn tegenspreker nog iemand op de achtergrond praten alsof het een dubbele lijn is.
Tot overmaat van ramp heb ik mijn eerste rekening mogen ontvangen van wel 72 euro terwijl mijn abonnement maar 51 euro kost ?????????? Hoe kan dit allemaal

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn klacht binnen twee werkdagen is opgelost want ik moet immers gewoon doorbetalen voor iets wat al zeker 4 weken niet werkt
Ik ga dus ook niet voor een monteur betalen die ik wel eis van lijbrandt want ik ben er immers helemaal klaar mee !!!!!!!!!!!!!!!
Als mijn klacht niet verholpen word ga ik dus ook andere stappen ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

11 jaren geleden - Beste meneer Van Gennip, Wat vervelend dat u problemen heeft met onze diensten. Wij zoeken graag naar een oplossing met u. Internet Wij adviseren u om de router terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wij horen graag of dit ervoor zorgt dat het internet niet meer om de tien minuten uitvalt. Digitale televisie U kunt dit probleem proberen te verhelpen door een software update uit te voeren. Dit doet u via het menu, instellingen, systeem, software update. Telefonie Heeft u de mogelijkheid om een ander telefoontoestel aan te sluiten? Wij horen graag of dit het probleem verhelpt. Factuur Uw factuur is hoger uitgevallen omdat er meer dan een maand is berekend. De factuur beslaat een periode van 15 april tot 31 mei. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Lijbrandt

11 jaren geleden - Beste meneer Van Gennip, Wij horen graag precies wat u heeft geprobeerd. Zo hopen wij de oorzaak van het probleem met u op te sporen. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 29 mei 2013 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Gennip,

Wij sluiten uw klacht af omdat u meerdere klachten heeft geopend op klacht.nl.

Met vriendelijke groet,
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door