Mijn Klacht:
Ik heb sinds een paar weken een abonnement van lijbrandt.
De eerste 3 dagen werkte alles prima behalve mijn vaste telefoon lijn.
Voor mijn internet klacht heb ik al een keer of 5 gebeld, maar zonder enig resultaat.
Ik moet om de tien min. de modem en router van het stroomnet halen om daarna weer 10 minuten te kunnen internetten. Dit lijkt mij niet de bedoeling en betaal hier ook niet voor.
Mijn televisie doet het qua beeld perfect alleen heb ik 2 x in het uur een screenshot van 4sec. wat ook vrij irritant is.
Mijn telefoon werkt ook niet goed, als ik iemand bel of iemand beeld mij dan hoort mijn tegenspreker nog iemand op de achtergrond praten alsof het een dubbele lijn is.
Tot overmaat van ramp heb ik mijn eerste rekening mogen ontvangen van wel 72 euro terwijl mijn abonnement maar 51 euro kost ?????????? Hoe kan dit allemaal
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn klacht binnen twee werkdagen is opgelost want ik moet immers gewoon doorbetalen voor iets wat al zeker 4 weken niet werkt
Ik ga dus ook niet voor een monteur betalen die ik wel eis van lijbrandt want ik ben er immers helemaal klaar mee !!!!!!!!!!!!!!!
Als mijn klacht niet verholpen word ga ik dus ook andere stappen ondernemen.