Klacht: niks

op 11 mei 2016 over Aktiva in de categorie Assurantie tussenpersonen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij staan onder beschermingsbewind en krijgen geen overzichten zoals wat er betaald wordt en wat er binnen komt.
ook krijgen wij gen post meer retour.
we hebben vandaag het vertrouwen per email in hun opgezegd.
we hadden nooit met dat bedrijf in zee moeten gaan.

Gewenste Oplossing:

komt er niet meer van onze kant zijn het hele vertrouwen in hun kwijt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiva

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aktiva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiva nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zk48
x