Klacht: Nike Tech Fleece pak besteld maar verkeerde binnen gekregen

op 09 mei 2016 over thefashionshop.nl in de categorie Algemeen

Ik heb vorige week maandag een Nike Tech Fleece pak besteld camouflage rood , ik heb betaald 107 euro overboeking, ik kreeg het vorige week woensdag binnen en het bleek helemaal niet de goede kleur en maat te zijn , ik kreeg inplaats van camouflage rood een grijze pak die ik geneens pas , ik heb dit bedrijf genoeg berichten gestuurd en kreeg geen bericht , ik heb hun op instagram benaderd en ze zouden het oplossen , vorige week vrijdag kreeg ik bericht ja het is niet leverbaar meer , ik heb gezegt dan wil ik me geld terug volgens hun kan dit niet pure oplichting , ze sturen mij doodleuk een pak omdat mijn Camouflage rood niet leverbaar is alleen vanwege geld , ik boos geworden op hun en hun antwoord was je krijgt op volgende bestelling 20€ korting , alsof ik verder zaken ga doen , ik heb hun verteld wil mijn geld terug of ik ga naar de rechter , ze wenste mij veel succes en hebben mij op instagram geblokkeerd , nu zit ik met een pak die ik niet pas en niet mijn juiste kleur is zoals besteld en nog 107€ kwijt waar ik hard voor heb gespaard ,

Ik voel me zwaar opgelicht en wil dat dit word opgelost anders ga ik snel mogelijk naar de rechter van Koophandel ,

Zie foto voor bewijs

Mijn geld terug of mijn juiste bestelling ( camouflage rood maat M)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thefashionshop.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thefashionshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djaffa_allday