Klacht: nieuwsysteem

Goofy56 op 29 oktober 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met het nieuwe systeem kan ik niet meer inloggen.
wil je een nieuw wachtwoord invoeren,dan krijg je de link is verlopen of onjuist.

gr govert buijs

Gewenste Oplossing:

als ik weer kan inloggen, heb al een paar mails verstuurd dat ik niet kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 06 november 2017 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Buijs,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet kunt inloggen. Wanneer u klikt op 'Wachtwoord vergeten' wordt er een e-mail naar u verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te maken. Deze link is slechts 24 uur geldig. Na 24 uur krijgt u een melding dat de link is verlopen.
Ik wil u adviseren om nogmaals in het inlogscherm te klikken op 'Wachtwoord vergeten' en een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mocht dit niet lukken dan kunnen wij u een nieuw wachtwoord gegeven.
Hiervoor hebben wij uw geboortedatum en SchoolBANK inlog-mailadres nodig.
Deze kunt u mailen naar onze helpdesk ([email protected]).

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door