Klacht: Nieuwe type spuitkop

op 30 juni 2016 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Beste HG

Die nieuwe fles schimmelreiniger met die extra borg erop
vind ik een slecht patent . Als je bezig bent die veiligheidsborg eraf te halen zitten je handen al onder de chloor . Maar dat is in principe niet zo erg ..wat ik wel heel jammer vind is , dat je niet meer kan kiezen tussen een stream of spray straal …want die sterke stream straal gebruik ik juist altijd voor het plafond en de verre plekken . Met die nieuwe fles kan je alleen maar spuiten met een fijne spray straal en hierdoor moet je dichter bij de plek inspuiten en heb ik weer een trappie nodig en dat maakt het allemaal minder veilig .
Gelukkig heb ik nog een oude fles …en giet de inhoud van die nieuwe type fles in de “oude type” spuitfles of ik zet de spuitkop over .
Dat moet ik wel deze oude spuitkop eeuwig bewaren hoop dat ie goed blijft . Lang verhaal kort te maken …die oude fles was perfect en de nieuwe fles vind ik waardeloos .

Terug naar het "oude" goede patent fles met 2 keuze stralen of modificatie van de nieuwe fles met 2 stralen keuzes .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HG

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leen1978