Klacht: nieuwe map warzone

carlo170 op 15 december 2021 over Activision in de categorie Internetshops - Algemeen

Wel na 4-5 keer warzone opnieuw te hebben geinstalleert werkt ie nog steeds niet, zou gauw ik het spel start werkt alles goed, zo gauw ik naar bijv: plunder ga werkt alles nog goed en het spel ook, maar zo gauw ik dood ga en terug gedropt wordt werkt niks meer invliegen in slowmotion alle fuctie,s werken niet en kan het spel verlaten door op windows logo knop te drukken van mijn toetsenbord en dan op het rode kruisje te drukken van sluiten, en sinds nieuwe update start ie helemaal niet meer op want ik krijg deze melding…BLZBNTBNA00000012, heb scan/repair gedaan geen fouten maar kom niet verder, plus als ik via een omweg toch erin kom krijg ik met het zelfde probleem te maken zo gauw ik dood ga en tot op heden is er niemand die mij kan helpen want te doen want dit probleem is zomaar uit de lucht gevallen bij mij terwijl bij mijn vrienden het spel wel werkt.

Als warzone weer normaal werkt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Activision

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Activision nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carlo170