Klacht: ” nieuwe mager yoghurt”

op 19 augustus 2017 over Campina in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Vanochtend mijn meest teleurstellende ontbijt in jaren gehad. Normaal ontbijt ik met Campina milde magere yoghurt – banaan en muesli. heerlijk
Mijn supermarkt kondigt al weken aan: “Campina binnenkort nieuwe verpakking” . Dus deze week was de nieuwe verpakking daar (dacht ik).
Vanochtend heb ik mijn ontbijt gemaakt.
Eerst dacht ik nog, wat is die yoghurt raar dun. Maar dat kan gebeuren. Toen ik de eerste hap genomen had trok mijn mond samen van de zuurgraad van de yoghurt. Niks nieuwe verpakking. Dit heet : Nieuw (dik rood) natuurlijke biologische magere yoghurt. En het smaakt als goedkope, door aanzuren lang houdbaar gemaakte magere fabrieksyoghurt. Bah!
Ik probeerde via de op de verpakking aangegeven website: www. CampinaBoerenland.nl te reageren. Dat adres is (voor mijn tablet) onvindbaar.
Dus dan maar zo!

1 Als ik de drie pakken smerige yoghurt die ik nu in mijn koelkast heb liggen, niet zou hoeven opeten. Maar ik kan niet zo goed eten weggooien dus ik denk dat dit het voor deze week is.
2 Helderheid van Campina wat er nu fout is gegaan zou ook erg helpen
3 Ik wil de milde mager yoghurt (terug)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Campina

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Campina nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. H. Timmer