Klacht: Nieuwe fiets, eindeloze problemen

op 02 mei 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Eind november kocht ik bij itek Leopoldsburg een Mountainbike. Deze wordt enkel op verharde weg gebruikt voor woon werk verkeer. De eerste week in gebruik en de problemen begonnen al. kapotte schakel in de ketting, schakelen ging niet zoals het hoorde en op tandwiel 3 geraakte hij zelfs niet. na contact met itek is de fiets binnengebracht voor reparatie. Na 3 weken mochten we de fiets weer ophalen, de problemen waren echter niet verholpen. Nu heeft hij net weer een maand bij hen gestaan, omdat de fiets overal roest heeft (inclusief de schroefjes). Ik plaats de fiets steeds binnen en onderhoud hem goed, toch blijft dit steeds het enige verweer van itek en vinden zij het compleet normaal dat een fiets van enkele maanden oud volledig onder de roest zit. alsook de andere problemen met de ketting/schakeling schuiven zij op verantwoordelijkheid van de klant en hoewel de fiets in garantie is, wordt het probleem door hen niet verholpen. Ik voel me opgelicht en krijg van hen geen oplossing, ik wil ofwel een fiets die in orde is gemaakt of mijn geld terug. Maar de enige optie die ik heb, is alles zelf oplossen want itek trekt zijn handen van alle problemen af.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg, want mijn fiets repareren kunnen ze niet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline1989