Klacht: Niets presteren en niets leveren, wel incasso op het dak

op 25 augustus 2017 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Medio 2012 een (vrijblijvende) hypotheekofferte aangevraagd bij goedkope hypotheek met als adviseur Matthijs Kool, die ins verzekerde dat we nergens aan vast zaten, dus ook geen kosten als de hypotheek niet door zou gaan. Resultaat nihil, niets gedaan en na diverse telefoontjes van ons uit richting Goedkope hypotheek, niets gehoord of gekregen, zelfs geen belletje tot op de dag van vandaag, 5 jaar geleden u’s dit alweer. Nu een incassobedrijf op onze nek die even 1850 euro wil incasseren namens Goedkope hypotheek. Ik weet niet welke stappen we moeten gaan nemen nu, maat we vielen ons ernstig opgelicht. De adviseur verzekerde ons dat het echt vrijblijvend was tot het moment dat de hypotheek rond zou komen. Tot op de dag niets gehoord, 5 jaar geleden, dus inmiddels hebben we de hypotheek via een andere verstrekker zeer snel geregeld, geen probleem. Goedkope hypotheek is een oplichtersbedrijf. op. Dus mensen wees gewaarschuwd.

Ik ben pas tevreden als de incasso van maar liefst 1850 euro ingetrokken wordt en niet eerder. Wij vertrouwden de adviseur en zijn erg bedrogen, dus is betreffende incasso onterecht. Sinds 2012 toen we de hypotheek wilden aanvragen, hebben we niets meer vernomen van Goedkope Hypotheek.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddy58