Klacht: niets ontvangen na een week

op 14 mei 2018 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar subtel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

Bericht van subtel.nl

7 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw klacht. Uw bestelling is inderdaad verstuurd op 7 mei. Het verzendtraject naar Belgie duurt doorgaans 2-5 werkdagen. Uw pakje is helaas niet traceerbaar want het is verstuurd met briefpost. Mocht u het pakje nog niet hebben ontvangen verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice via info@subtel.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 06 september 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat wij niets meer hebben vernomen van onze klant en het pakje ook niet teruggestuurd werd door de post gaan wij ervan uit dat het pakje gewoon bezorgd is. De vertraging spijt ons ten zeerste. Wij wensen onze klant veel plezier met de bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Het Subtel serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door GabyB