Klacht: Niets ontvangen, geen contact!

Wij hebben op 13 april 35 euro uitgegeven om leuke schilderijen op nummer te kopen. Het is WEL afgeschreven, we hebben geen mail gekregen. En nog helemaal niks gehoord ookal hebben we twee keer gemaild.

Op zn minst verwachten we iets terug of een track and trace nummer…
Hopelijk zijn we niet beroofd

Op zn minst een reactie met de levertijd of iets van contact. Of dat ons geld terug komt of nog een keer gestuurd en duidelijk contact!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nummersschilderen.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

4 maanden geleden - Helaas duurt het erg lang om antwoord te krijgen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nummersschilderen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nummersschilderen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nummersschilderen.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 20:01 geantwoord

Beste Anna Arents,

Wij hebben geen bestelling van u in het system staan. Bij navraag bij de betaal provider kunnen zij geen betaling van u achterhalen naar ons account toe.

De betaling heeft vermoedelijk een error opgelopen bij de betaal provider en is niet doorgekomen bij ons. Dit kan een enkele keer gebeuren. Zodra de betaal provider hun controle uitvoert en een betaling niet kan plaatsen zal dit automatisch teruggeboekt worden naar de rekening waarvan de betaling is gedaan.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en mocht u nog aanvullende vragen enof opmerkingen hebben dan horen wij dat graag.

Vriendelijke groet, Milou

Heeft op 14 mei 2020 om 17:46 geantwoord

De bestelling is op de naam Y. van der vlies geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]