Klacht: Niets ontvangen

op 06 juni 2017 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Zaklamp besteld en betaald maar niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

Na ontvangst van de zaklamp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 20 juli 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ruud,

Wat vervelend dat uw zaklamp niet is geleverd.

ICEPAY handelt alleen de betaling(en) af en wij hebben dus geen invloed op de levering en/of terugbetaling(en) van zaklamp.

Wij adviseren u daarom om contact op te nemen met het bedrijf waar u de zaklamp heeft gekocht en te vragen of zij het bedrag crediteren of alsnog de zaklamp kunnen leveren.

Wilt u meer weten over de diensten van ICEPAY, dan kunt u hier meer informatie over ons vinden: https://icepay.com/nl/betaald-via-icepay/

Met vriendelijke groet,
ICEPAY Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Kramer