Klacht: Niets ontvangen

op 18 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren, 17augustus, tussen 13.00-18.00 zou mijn pakketje vanuit Huawei bezorgt worden. Ik heb hiervoor vrij genomen en ben dus de hele middag thuis geweest. Per email en SMS word je netjes op de hoogte gehouden. Zo ontving ik dat de koerier rond 13.30 uur er zou zijn. Om 13.45 uur kijk ik via internet de track en trace na en staat er dat het 13.13 uur succesvol is afgerond. Ik heb niets ontvangen en geen briefje in de bus gehad!!!!! Gelijk de klantenservice gebeld, er zou nagevraagd worden bij de koerier wat er aan de hand is en waar mijn pakketje nu is. De koerier is niet te bereiken en er wordt mij beloofs terug bellen. Dat is niet gebeurd. Via de buren kreeg ik later een kaartje waarop stond dat de koerier bij hun was langs geweest en er via internet een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Dat gaat dus niet want het is succesvol afgeleverd volgens de tracklink. De klantenservice kan hierin ook niets aanpassen. Dus de vraag is nu, waar is mijn pakketje en wanneer wordt deze geleverd? Wanneer je vraagt of het op kantoor met een algemene receptie kan worden afgeleverd krijg ik als antwoord te horen dat de koerier snel weg gaat als het hem te lang duurt.. Wat is dat voor instelling?? Wanneer komt mijn pakket????? Wat een super slordig en onvriendelijk bedrijf!!! Zeer benieuwd hoe dit afloopt en hoelang dit gaat duren…

Uiteindelijk is de status van het pakketje weer gewijzigd en kon ik een nieuwe afspraak maken voor vrijdagochtend. Helaas kon het weeer niet afgeleverd worden ivm een sorteerfout. De nieuwe afspraak staat nu ingepland voor woensdagmiddag. Ik ben benieuwd of ik mijn pakketje dan eindelijk mag gaan ontvangen…

Als mijn pakketje alsnog zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Vrijdagochtend voor 13.00uur.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:04 geantwoord

Geachte mevr. Hofsteenge,

Als eerste, onze oprechte excuses voor al het ongemak en de vertraging! Ik zie inderdaad aan de hand van uw gegevens dat er het een en ander is misgegaan. Mijn collega's, die in contact staan met de chauffeurs, hebben meermaals contact proberen op te nemen met de chauffeur. Echter gaf deze geen gehoor. Ik heb dit voorval doorgezet naar de leidinggevende van deze collega, aangezien er een belofte is gedaan naar u, die niet is nagekomen. Hiervoor ook onze oprechte excuses!

Een koerier kan gewoon langskomen op een zakelijk adres met een receptie. u krijgt van te voren bericht dat hij eraan komt, dus we gaan er niet van uit dat het lang zou duren, eer u zich bij de receptie meldt. Het is inderdaad een vreemde instelling!

Gelukkig zie ik dat uw pakket uiteindelijk succesvol is afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak. Mocht u in de toekomst weer een levering hebben via Dynalogic, kunt u ons via mail of Social Media bereiken. Dan zal ons team uw order extra in de gaten houden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MaeH.