Klacht: niets ontvangen

op 11 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 11 augustus zou er tussen 17.00 en 21.00 uur een pakketje voor mij van Vodafone door Dynalogic bezorgd worden. Ik was op de afgesproken tijd thuis, maar geen pakketje werd er bezorgd.
Op de track en trace gegevens staat dat er 11 augustus om precies 17.00 uur !! afgeleverd zou zijn.
Dit klopt dus niet, ben ook zwaar teleurgesteld in Dynalogic en kreeg ook geen verdere info van hen, waarom geen aflevering kon plaatsvinden.
Zal Vodafone hierover berichten.

NIET

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2016 om 12:38 geantwoord

Geachte Zwiep,

Allereerst onze oprechte excuses voor de mislukte transportafspraken!

Ik zie in ons systeem dat het foutieve resultaat werd ingevoerd waardoor het leek alsof uw order succesvol werd afgeleverd. De reden dat deze afspraak niet door kon gaan was wegens een defecte scankoffer waardoor de contractafhandeling niet plaats kon vinden.

Verder zie ik dat er inmiddels een nieuwe afspraak is gemaakt voor vandaag. De koerier wordt tussen 18:00-19:00 uur verwacht zoals het er nu uitziet.
Nogmaals sorry voor al het ongemak en alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Dynalogi