Mijn Klacht:
– Op zondag 28-12-2014 bestelling geplaatst bij een grote koffieleverancier. Het pakket zou op dinsdag 30-12-2014 geleverd worden.
– Op dinsdag 30-12-2014 ontving ik een mail dat de bestelling tussen 11.00 en 15.00 uur geleverd zou worden.
– Volgens de track en tracelink zou het pakket op 30-12-2014 om 12.41 uur bezorgd zijn. Op dit tijdstip was er niemand thuis, bij de buren (die wel thuis waren) is niets bezorgd en er lag geen briefje in de bus!?!?
– Op vrijdag 02-01-2015 was er nog steeds geen pakket!
– Op vrijdagavond 02-01-2015 heb ik de koffieleverancier gebeld. Het pakket zou er ook volgens de leverancier al lang moeten zijn. Dezelfde bestelling is opnieuw verzonden en de koffieleverancier zou het verder met DHL opnemen.
– Op zaterdag 03-01-2015 is het pakket (besteld op 02-01-2015) afgeleverd door DHL toen we wel thuis waren.
Gewenste Oplossing:
De koffieleverancier heeft ervoor gezorgd dat ik tevreden ben... fantastische service, TOP!!!
Ik ben overigens wel heel benieuwd waar het eerste pakket gebleven is?!?

