Klacht: NIETS GELEVERD, SLECHTE MAATSCHAPPIJ

op 11 januari 2014 over Mobielbereikbaar.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Niets geleverd, terwijl ze zeggen voor 22:30 bestelt morgen in huis!!!!!!! Heb de dag ervoor notabene om 8:30 al bestelt!!!!! Ze gaan vervolgens zeggen dat het komt door POSTNL, ik als trouwe werknemer van PostNL kan u vertellen dat het te maken heeft met de manier hoe het wordt aan geboden voor verzending. Vooral bedrijven sturen o.a. port betaald gemengd en dan kun je kiezen in wat voor een tijds bestek dat moet gebeuren bijv 24 , 48 of 96 uur’s zending.

Haal dan de tekst weg met voor 22:30 besteld de volgende dag in huis gezien jullie van mobielbereikbaar.nl de levertijd NIET kunnen garanderen. Hierdoor voorkom je en hoop teleurstellingen. Nu met lege handen naar een verjaardag, sta behoorlijk voor aap dankzij hun met hun loze afspraken en kromme manier van adverteren en verzenden

Mijn geld terug of een compensatie voor degene voor wie het cadeau bestemd is. Heb die mensen meer dan een jaar niet gezien en dankzij u moet ik er met lege handen heen. Nogmaals bedankt!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mobielbereikbaar.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mobielbereikbaar.nl in behandeling genomen

Bericht van Mobielbereikbaar.nl

3 jaren geleden - Geachte heer Van Gils, Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, en dat u met lege handen naar een verjaardag bent gegaan. Wij vinden dit zeer spijtig en bieden hiervoor onze excuses aan. Uw bestelling is op 10-01-2014 aan u verzonden, deze had inderdaad op 11-01-2014 bij u in de bus moeten zitten. Helaas is dat in uw geval niet gebeurd. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen via de e-mail. Met vriendelijke groet, Het Mobielbereikbaar.nl Team.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobielbereikbaar.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gils224