Klacht: Niets gedaan

op 17 oktober 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Hallo,
Vandaag zou er iemand komen om de dakgoot te reinigen. Ik lag op dat moment ziek in bed. Er is idd aangebeld maar ik heb niet open gedaan. Vervolgens hoorde ik aan de voorkant gerommel met een ladder, nog geen 5 minuten en achter is niemand geweest. In mijn brievenbus ligt dan een kaartje waarop staat dat de goten zijn gereinigd en voor details kijk op de achterkant(!!!) Hier staat dus niets ingevuld. Ook vorig jaar was ik niet thuis en had ook al het gevoel dat het niet klopte. Ik ben er klaar mee en zeg per direct op. Het zou netjes zijn als jullie mijn geld retourneren. Ik hoef geen nieuwe afspraak, mijn vertrouwen is weg.

Met vriendelijke groeten,
I.Brand
Gr. Van Prinstererlaan 53
Zwolle

Niet. Zie klacht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:36 geantwoord

Heeft op 17 oktober 2016 om 14:14 geantwoord

Ik heb niemand aan de telefoon gehad. En heb ik nu 2 jaar voor niets betaald? Vind alleen sorry zeggen wel heel makkelijk.
Met het ontbinden van het contract ben ik het eens.

Alle klachten die gemeld zijn door I.Brand