Klacht: Niets gedaan rekening €2500

op 12 mei 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Hebben gesprekken gehad over wat de mogelijkheden zijn bij goedkope hypotheken omdat mijn man een eigen zaak heeft na het inlezen in de jaarcijfers konden we genoeg lenen dus besloten ons huis in de verkoop te gooien dit gedaan kont er Marcel Honders van goedkope hypotheken bij ons met de mededeling dat we geen hypotheek konden krijgen wel een rapport opgemaakt maar wat ze bij voorbaat al gezien hadden maar toen wel een rapport hebben opgemaakt wat niet terecht was omdat het vermogen negatief was dus verkeerd voorgelicht nu is het zo we kunnen geen huis kopen? Maar huis staat wel te koop wat als hij straks gekocht is. Nu vertelden ze dat ze nog een bedrag van €2500 en dit nu uit handen gaan geven ???? Wat een vreselijk bedrijf ga hier niet ik herhaal niet mee in zee!! Nu moeten we betalen voor lucht ze hebben niks gedaan

Duidelijk ontevreden slechte voorlichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Beste heer Jonker, Ik heb de adviseur gevraagd contact met u op te nemen m.b.t. een oplossing. Uit onze aantekeningen blijkt dat u nog een paar keer met hem heeft geschakeld. Ik zie graag een oplossing die voor alle partijen billijk is. Hopende u hiermee te hebben geïnformeerd. Vr. groet, de Directie

Alle klachten die gemeld zijn door Timjonker