Klacht: Niets besteld, toch pakje geleverd.

op 11 september 2018 over Goed leven met Euro Shopping in de categorie Gratis / testproducten

Half augustus werd pakje geleverd, ofschoon niets besteld. Heb wel ’s – bij wijze van test – certificaat voor cheque-aanvraag teruggezonden, met aangekruist : geen financieel advies nodig en nee, ik voeg geen bestelling bij en zie af van kosteloze expresservice. Bestelformulier werd met kruistekens beschreven. (Alleen reikte het ene kruis niet volledig het bovenste lijntje. Daar heeft iemand – maar niet ik ! – een streepje op geplaatst.
Ik heb bij ontvangst direct briefsgewijs gereageerd (dd 17.08), bleef onbeantwoord tot 3008, waarna nieuwe brief werd verzonden. Daarop antwoord gekregen met kopies van teruggestuurde items (met vermeldingen zoals hierboven beschreven).
Ik heb daarop telefonisch contact opgenomen. Antwoordende bediende was – zo te horen – gewoon van dergelijke klachten te (moeten) ontvangen. Telefoon werd spoedig neergelegd.
Dit duidt overduidelijk op frauduleuze praktijken.
Zo blijkt ook op klachtensite.
Hoe kan dit blijven bestaan ?
Dringende (overheids)-actie is hier nodig !

Quid ? Kan dit wel bij dergelijke handel drijven ?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goed leven met Euro Shopping

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goed leven met Euro Shopping nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reno Martens