Klacht: Niet werkende headsets

op 26 september 2017 over Logitech in de categorie Computerwinkels

Een aantal maanden geleden had ik bij Logitech de G633 Artemis Spectrum headset gekocht. De eerste maand werkte deze headset fantastisch alleen daarna werd hij niet meer opgepikt door de software wat er voor zorgt dat ik surround sound heb. Aangezien dat niet meer het geval was heb ik heel lang elke dag de software van de headset gedeinstalleerd en geherinstalleerd want dit zorgde er voor dat de headset het weer deed voor 1/2 dagen. Na een tijdje was ik dit meer dan zat en heb ik mijn geld terug gehaald in Rotterdam (Ik heb daar de headset gehaald en het kostte mij rond de 30 euro met de trein om daar heen te gaan!). Eenmaal dat ik mijn geld terug had ben ik de mediamarkt ingegaan en heb ik een Logitech G933 gehaald. Deze werkte ook maar voor 1 week en daarna had ik weer precies hetzelfde probleem! Weer werd de logitech headset niet opgepikt door de software en kon ik geen surround sound gebruiken. Tegenwoordig verdien ik de kost met het maken van Youtube video’s en hier heb ik een flink goede headset voor nodig. Ik heb dit probleem uitgelegd bij logitech en toen hebben ze mij een nieuwe G933 opgestuurd. Alleen werkte deze natuurlijk ook niet met de software. Nu wilt Logitech dat ik allebei de headsets terugstuur zodat ze beide headsets kunnen controleren. Dit zou prima zijn als ze ondertussen voor mij een headset zouden kunnen regelen zodat ik nog steeds kan werken. Helaas willen ze dit niet voor mij doen. De enige andere optie die ze mij aanboden is om de headset terug te brengen bij de MediaMarkt in Rotterdam en mijn geld terug te vragen. Alleen gaat dit mij weer 30 euro kosten en dat wil ik echt niet weer gaan betalen voor een fout die toch echt aan Logitech hun kant ligt.

De enige manier waarop de logitech software mijn headset ziet is wanneer hij uit staat.. En hier heb ik niet zo veel aan.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug kan krijgen voor mijn headset. Het opsturen van de twee headsets vind ik prima zolang ze mij kunnen garanderen dat ik mijn geld terug krijg. Deze garantie zou ervoor zorgen dat ik zeker weet dat ik een nieuwe headset kan kopen zodat ik geen dag van mijn werk zou hoeven te missen. Een nieuwe headset van Logitech heb ik totaal geen interesse meer in naar deze vreselijke ervaring.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Logitech

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Logitech nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LucHiele