Klacht: Niet werkend product terug leggen in winkel.

op 30 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte,
Ik heb een tijdje terug een weegschaal bij de action gekocht. Deze springt aan maar weeg niet juist. Ik weeg dat 55 en 1 minuut laten 105. Ditzelfde gebeurd bij mijn vriend. Onjuiste getallen dus. Ik ben terug gegaan met de weegschaal bij de nieuwe action in het Maankwatier in Heerlen. De filiaalmanager was erg onredelijk. Ze vertelde mij dat ik wat nieuws mocht uitzoeken en ze het product terug in de winkel legde omdat het product gewoon werkte. Ik heb haar rustig proberen uit te leggen dat het niet werkte. Zij was het hiermee niet eens. Ik ben terug de winkel in gelopen en werd door een medewerker gestopt, zij vertelde mij dat ik naar een andere action moest gaan waar ik waarschijnlijk mijn geld terug kreeg. Ze vond het namelijk erg onredelijk dat de weegschaal gewoon terug in de winkel werd gelegd( ik vond het heel prettig dat deze persoon naar mij toekwam). Nou gaat het mij niet om het geld terug te krijgen, het gaat mij om de denkwijze. Het zegt genoeg dat een personeelslid mij nakomt om te vertellen dat ik gelijk heb. Ik heb de manager het volgende voorbeeld gegeven: Als je een telefoon koopt, en deze springt aan maar hij kan niet bellen.. ga je toch ook terug? Dan leggen ze deze telefoon toch ook niet terug in de winkel? Zij zegt: hij doet het ,ik leg deze terug in de winkel anders heb ik 6,49 schade aan mijn winkel. Ik weet doordat het personeelslid naar mij toekwam dat de filiaalmanager uit Maastricht komt, en ze binnenkort weer terug naar Maastricht gaat. Ik hoop dat jullie dit lezen, ik heb nog nooit een klacht ingediend en ga dit ook niet aan de grote klok hangen. De filiaalmanager moet denk ik gewoon even op vakantie…

Ik ben tevreden als ik rechtvaardig behandeld wordt. En als jullie geen 'niet werkende' producten terug in de winkel leggen. Een weegschaal is een functioneel iets, je koop het om te wegen.. dit deed hij fout dus moet hij gewoon terug gestuurd worden.

Ik vind het rot, te bedenken dat iemand anders dit product koopt en thuiskomt met een niet werkende weegschaal. Dit wil Action zelf toch ook niet?

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daykota