Klacht: Niet verwerkte opzegging

op 04 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

In januari 2013 opgezegd nadat men mij verkeerd heeft geregistreerd en ik gewenste stem bij sociaal plan niet kon uitbrengen. Ik heb schriftelijk opgezegd. FNV ontkent de opzegging te hebben ontvangen. Heb vervolgens alle post ongeopend retour gestuurd met de melding reeds opgezegd, twee keer gebeld. FNV geeft aan dat ik niet mijn best heb gedaan en het allemaal mijn schuld is ze hebben deurwaarder ingeschakeld en geven aan aangezien dossier is overgedragen men niet meer kan reageren. FNV meerdere malen gebeld, zelfs brief gehad fijn dat u toch blijft ondanks alles legt men alle schuld bij mij omdat ik niet tijdig en op juiste wijze contact heb opgenomen. Eerdere klacht heeft men drie maanden over gedaan voor reactie kwam nadat ik tweede keer brief moest opsturen.

Dossier ingetrokken bij deurwaarder en excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 06 juni 2016 om 10:04 geantwoord

Heeft op 06 juni 2016 om 19:01 geantwoord

Het is geen oplossing maar een melding dat men pas vanaf 1 januari 2016 naar klachten op dit forum is gaan kijken, De voorgestelde oplossing om contact op te nemen met fnv.nl/contact slaat nergens op omdat men daar zegt we hebben het dossier niet meer in handen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veenfnv