Klacht: Niet thuis melding ondanks dat ik de gehele dag in huis ben

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product besteld via Coolblue.nl, deze zou vandaag tussen 10.15 uur en 13.15 uur afgeleverd worden. Om 13.15 uur nog maar even online gekeken naar de status en de chauffeur was in Krommenie en had nog 5 adressen te gaan voor mijn adres. Om 13.30 uur kreeg ik een mail dat de bezorger is geweest maar dat ik niet thuis zou zijn…Belachelijk. Ik heb speciaal vandaag vrij genomen van mijn werk en daarnaast is het onmogelijk om binnen 15 minuten van Krommenie naar mijn huis te rijden! Dit is dus gewoon liegen! Waarschijnlijk zit de chauffeur in een tijdlimiet want de chauffeur was al later op weg dan aangegeven. Ik heb contact opgenomen met Dynalogic en de wachttijd zou meer dan 6 minuten zijn. Dat klopt ook, na 32 minuten (a 45 cent per minuut) maar de hoorn erop gegooid en contact opgenomen met Coolblue. Het enige wat zij voor mij konden betekenen is het product woensdag (dus na 2 dagen pas) weer aanbieden. Ik heb het product daarom afbesteld en ergens anders besteld zodat het product morgen wordt afgeleverd. En gelukkig niet met Dynalogic. Ik ga nooit ergens meer wat bestellen als ik zie dat Dynalogic de vervoerder is.

Gewenste Oplossing:

Dit komt niet meer goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 juni 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Z. Merrienboer,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! We zien dat we inhoudelijk antwoord hebben gegeven via Facebook op het feit dat u de koerier niet heeft gezien. We hebben, in overleg met u, de bestelling geannuleerd bij deze leverancier.
We zien inderdaad dat u een nieuwe bestelling heeft geplaatst bij een andere leverancier, welke wel via onze dienst geleverd is geworden. We zijn blij dat we u hebben kunnen laten zien dat het ook gewoon in één keer goed kan gaan.

Veel plezier met uw bestelling,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door EH2017