Klacht: Niet thuis betekend NIET GEWEEST

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,

Vandaag zou tussen 14:00 uur en 18:00 uur mijn telefoon van Vodafone, worden geleverd. We zitten de hele middag thuis en om 15:22 uur ontvangen we een sms met daarin de boodschap dat de koerier rond 15:55 uur bij ons zou zijn. Om 16:30 uur krijgen we een mailtje met de boodschap dat de koerier om 16:00 uur aan onze deur stond. Dit is dus pertinent NIET waar!!!
Sterker nog mijn stiefvader stond op de inrit op dat tijdstip en heeft de koerier niet gezien of gehoord. Ik heb de hele middag vrij gehouden zodat ik de telefoon in ontvangst kon nemen. Ook zat er geen kaartje in de bus met de “u was niet thuis” boodschap.

Van Sarah van het KCC vernam mijn stiefvader dat de beste man niet eens aan onze deur had gestaan maar in de veronderstelling was dat we in en weiland woonden. ERGO: Gewoon zitten slapen. Nu hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag 3 juni tussen 8:00 uur en 13:00 uur. We gemeld dit incident ook aan Vodafone gemeld, middels een kopie van dit bericht.

Dat die lui niet met smoezen komen dat we niet thuis waren terwijl ze niet eens aan de deur zijn geweest.
Afspraken nakomen!!! Daar worden ze voor betaald en anders moet Vodafone eens gaan nadenken over een ander koeriersbedrijf.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:07 geantwoord