Klacht: ‘Niet thuis’

op 27 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Netjes thuisgebleven in het tijdvak. Ik heb de bus zien staan en ben toen weggegaan bij het raam, maar de tweede keer dat ik naar het raam loop, rijdt de bus inclusief mijn bestelling tot mijn schrik weg. Bel doet het luid en duidelijk, maar is niet afgegaan. Pakket wordt uiteindelijk niet bezorgd met de mededeling dat ik niet thuis zou zijn geweest. Er zou ook een briefje door de bus zijn gedaan. Briefje is nergens te bekennen, uiteindelijk zelf contact opgenomen met de bestuurder van de bezorgbus.

Hij geeft als eerste opmerking dat ik hem had moeten halen als ik hem zag staan én zegt vervolgens dat het voor hem ook heel vervelend is als hij 10 minuten moet wachten zonder gehoor. Ik heb nog nooit gehad dat ik een bezorger moet gaan halen van de straat en zie dan ook niet in hoe de onsuccesvolle levering mij op deze wijze verweten wordt. Het maakt mij niet uit hoe lang bezorgers voor mijn huis staan. Ik heb vaak genoeg gehad dat bezorgers eerst de administratie door gaan nemen voordat zij aanbellen (Ikea, AH thuisbezorgd, PostNL) en dat is helemaal prima, ik ga dus ook zeker niet de bezorger hoogstpersoonlijk halen. Uiteindelijk is wel excuses aangeboden voor het ongemak, maar de oprechtheid wordt hier door het voorgaande niet echt ervaren.

Morgen wordt er weer een bezorgpoging gedaan. Ik ga er vanuit dat dit nu goed gaat gezien het contact dat ik heb gehad, maar ik ben wel verbaasd over hoe het contact met de bezorger is verlopen. Ik heb nog nooit problemen gehad met een pakketvervoerder om wat voor reden dan ook, maar dit is wel een aparte eerste keer.

Overigens in tegenstelling tot eerdere berichten wel snel telefonisch te woord gestaan door de klantenservice en enigszins naar wens geholpen (in ieder geval binnen het kunnen van de telefoniste).

Gewenste Oplossing:

Het lijkt mij een goed plan om de bezorgers een cursus klantcontact te laten volgen, want ik ben heel erg verbaasd over de reactie van de bezorger. Een simpel excuses had volstaan en dan was het voor mij ook gewoon afgedaan. Maar nu voelt dit alles behalve 'naar tevredenheid afgehandeld'. Ik hoef verder geen contact met klantenservice, ik wil alleen mijn bestelling en dan wil ik het daarna voor de rest ook laten voor wat het is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ranty,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door AlexandraRR