Klacht: Niet tevreden over Woningcorporatie Havensteder .

op 09 augustus 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Laat ik beginnen dat ik al 50 jaar huurder ben begonnen bij Woningstichting Lombardijen ,wat is het probleem ik huur 23 jaar ruim een flat met zonnescherm u raad het al betaal al die jaren daarvoor dat is te gek voor woorden wilde afspraak maken wordt je afgepoeierd met de woorden hoort bij Service kosten belachelijk ,en nog iets mijn Ebike moet ik in een smalle gang opladen omdat een stopcontact in de bergruimte mij 240 Euro gaat kosten ik ben A,O,W STER zo gaan de Heren met de mensen om schande wie kan mij hierbij helpen ik gaat het hogerop zoeken (slechte gezondheid )in de flat is een ruimte voor scootmobielen daar mag ik mijn fiets tegen geringe betaling opladen ,
maar helaas iedereen kan erin de deur sluit niet af ,hoe komen ze op zo,n idee .

Wat een vraag ,als voor mij de klachten worden verholpen dan ben ik heel erg tevreden .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Heinen