Klacht: niet tevreden over de service, weigering terugbetaling

op 02 oktober 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

In juni leverde deze mij een nieuw navigatietoestel V56, voor mijn nieuwe auto MITSUBISHI ASX.
Vanaf de EERSTE DAG werkte dit toestel niet, enorm en vervelende kraakgeluiden op de audio, de klok hield geen gesteld uur “vast”, enz…
Men vroeg ons om naar BEST (Nl) te komen om dit op te lossen, gevraagde kostprijs hiervoor, extra ook nog eens 80€ betaald !
Het heeft maximaal twee uur gewerkt, thuisgekomen was alles zoals voorheen; gekraak, geen vasthouden van uur, enz…
verschillende mails werden verzonden (allen opgeslagen als bewijs).
Dan moest er een antenneversterker geplaatst worden, dan waren de kabels van de autoproducent (Mitsubishi) niet juist aangesloten (garagist heeft nazicht verricht, van Mitsubishi zelf is alles OK), dan moesten wij dit NIEUWE toestel naar het hoofdhuis zelf op onze kosten (16€) opsturen voor HERSTELLING (wel een splinternieuw toetel gekocht en betaald !).
Na veel mails te hebben verzonden werd het toestel “plots” terug afgeleverd.
RESULTAAT : ongewijzigde toestand : gekraak, geen uur “vasthouden”, gekraak op de navigatie, gekraak bij het afspelen van een CD, enz….
Terug mails verzonden !
Nu plots moest er een speciale kabel aan verbonden worden, en deze zou mij dringend opgestuurd worden !
Na meer dan één week “wachten” ontvingen wij deze kabel !
Kabel van Mitsubishi maar niet voor een ASX, maar voor een OUTLANDER !
RESULTAAT : kabel werkt niet en is niet aansluitbaar !
Wanneer wij vragen om ons geld terug te storten, en wij nadien het toestel aan hun zouden terugbezorgen krijgen wij als antwoord “dat dit niet zo werkt, en zij GEEN TERUGBETALINGEN DOEN” !!!!!!!!
Wij zijn deze situatie totaal beu, hetzij komt men zelf bij ons ter plaatse in TIENEN (België) een NIEUW, PERFECT WERKEND TOESTEL zelf in plaatsen in onze auto (MITSUBISHI ASX – 2016) als VERVANGING, hetzij betaald men mij alle betalingen terug, dus 399€ plus 80€ plus 16€
Hiervoor dien ik dus officieel klacht in heden, dit “spelletje” heeft nu lang genoeg geduurd, in JUNI gekocht in OKTOBER nog steeds NIETS opgelost !
MvG
A. Genicot
Vianderstraat 72
BE – 3300 – Tienen
agenicot@telenet.be

Vervanging en plaatsing van een NIEUW, perfect werkend toestel door hun zorgen, bij ons in België - Tienen, zonder kosten, en binnen de week, anders terugbetaling van alle bovenvermelde betalingen (binnen de 24 uur)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AGENICOT