Klacht: Niet tevreden geld terug garantie

op 07 mei 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Beste , ik heb via fb de garcinia pillen gekocht bij afslankringen, op hun pagina beloven ze dat je zee mag proberen en indien niet tevreden , je ze mag terug sturen , ik heb dit direct na paar dagen gemaild dat ik niet tevreden was en ze wou terug sturen , waarop ik dagen heb moeten wachten op reactie, daarna stuurden ze me een acgterafbetaling voor België die normaal ook niet kon volgens hun site als je in belgie woont
Na verschillende mails en bewijzen te sturen over wat ze beloven en niet tevreden ik ze terug mag sturen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen met antwoord op mijn vraag
Ik heb ze nog steeds niet betaald daar ik niet tevreden ben , ze antwoorden niet maar blijven wel facturen sturen die al oplopen tot boven de 70 euro in plaats van 45 euro
Kunnen jullie me helpen
met vriendelijke groet
Delannoy hannie

Als ik mijn product niet moet betalen want ik was niet tevreden en ik wou het direct al terug sturen met hun niet tevreden geld terug garantie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannie74