Klacht: niet tevreden

op 16 september 2017 over student aan huis in de categorie Klusbedrijven

Ik heb een jaar geleden een nieuwe pc gekocht en toen Student aan Huis laten komen om te bekijken of alles (Office, MacAfee etc) goed geïnstalleerd was. Een paar weken terug heb ik opnieuw Student aan Huis ingeschakeld omdat ik last had van spam en wilde weten waardoor dat kwam en wat ik ertegen kon doen. Niet veel was het antwoord – het meest effectief is een nieuw emailadres nemen. De student installeerde een malwarepogrammaatje (wat de volgende dag al niet bleek te werken omdat het niet goed geïnstalleerd was) en opperde dat ik bij KPN een nieuw wachtwoord zou aanvragen (wat ik al had gedaan).
Toen ik twee weken later dagelijks wel tien of meer spammailtjes ontving, heb ik een ander bedrijf gebeld. Die hebben mijn pc nagekeken en wat bleek:
* ze zagen dat McAfee nooit heeft gewerkt dus niet goed was geïnstalleerd
* ze zagen dat het probleem door Outlook wordt veroorzaakt en hebben een extra spamfilter geïnstalleerd.
* ze adviseerden dat als ik nog spam ontvang KPN te manen dit aan te pakken.
Twee heldere oplossingen en één duidelijk antwoord. Zo had ik ze graag eerder willen hebben.

Bovendien is mijn pc, nadat hij door dit andere bedrijf is nagekeken, vele malen stiller geworden. Dat hij veel geluid maakte, had ik bij het eerste bezoek aangekaart, maar volgens de student hoorde dit nu eenmaal zo.

Kortom, ik vind dat mijn verzoeken tot twee keer toe niet goed en serieus zijn behandeld. Pas nu ik een ander en kennelijk beter bedrijf heb ingeschakeld, zijn de problemen verholpen.

Mijn kosten vergoed krijgen en direct abonnement stopzetten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar student aan huis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinedejong