Klacht: Niet terug betalen van geannuleerde goederen

op 30 juni 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 mei een dermawand besteld, was voorradig werd er vermeld. Na 1 week nog niets gehoord, klantenservice gebeld en werd mij verteld dat het niet voorradig was en wisten niet wanneer het wel geleverd kon worden.
Bestelling geanuleerd en ik zou binnen 14 dagen het geld weer op mijn creditcard gestort krijgen.
Na diverse telefoontjes en mailtjes werd mij elke keer beloofd, we zullen dit aan de financiële afd. doorgeven dan wordt het zo spoedig mogelijk gestort.
We zijn nu 30 juni en heb het geld nog steeds niet op mijn creditcard staan.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag gewoon weer op mijn creditcard staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hoogeveen-Roobol

1 jaar geleden - Het bedrag is eindelijk overgemaakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Tel Sell

6 maanden geleden - Geachte mevrouw van Hoogeveen-Roobol Wij sluiten deze klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak. Tel Sell

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoogeveen Robol,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze nog openstaande klacht.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@telsell.com of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Met vriendelijke groet,

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogeveen-Roobol