Klacht: Niet telefonisch bereikbaar

op 13 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn paket (dat inmiddels al een week getransporteerd wordt ) werd vorige week vrijdag op een verkeerd kialapunt afgeleverd. Sinsdien heb k niks meer vernomen van kiala. Heb via verschillende telefoonnummers die ik kon vinden op internet geprobeerd contact te krijgen met een klantenservice maar nadat ze je overal minimaal 20 min in een wachtlijn laten hangen (gesprekskosten = 0,80cent/min, reken uit je winst ) wordt je door de dames (werkzaam in een callcenter van UPS) een beetje afgesnauwd en verder hebben ze als enige oplossing kiala te contacteren via het contactformulier (op de website van Kiala ) waar dan vervolgens ook weer niemand reageerd. Wat een waardeloze service !!! Voor mij dus nooit meer kiala !!!!!!!!!!!

Mijn paket bezorgen op de plaats van bestemming .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht Melanie Haller

3 maanden geleden - TIS OPGELOST!! Beste, Het pakket is aanwezig bij het kialapunt 'T FIETSHOES VA BOCHES op de naam Haller Melanie. Het werd ter plaatse gescand. Gelieve u met deze mail naar het kialapunt te begeven. Indien ze het pakket niet kunnen terugvinden kunnen ze contact met ons opnemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Kaoutar B. Network support assistant Benelux Kiala SPRL Rue de l'ancienne Potence 28 7503 Froyennes Belgium www.kiala.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie Haller