Klacht: niet te zuipen

spvdl01 op 31 januari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De nieuwe Nescafé Azera Espresso is echt niet te zuipen. Waar is die heerlijke Espresso Original gebleven.
Persoonlijk begrijp ik deze switch niet echt want het lijkt echt nergens op qua smaak. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat we al jaren lang zooi drinken met een chemische toevoeging, al staat er op de wel 100& natuurlijk.

Mag ik de oude kwaliteit terug. Ik gebruik in mijn praktijk gemiddeld 5 pakjes per week Espresso en ik was zeer tevreden over de oude kwaliteit.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 06 april 2018 om 15:47 geantwoord

Beste Sander,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De NESCAFE Espresso potten komen ook weer terug in ons assortiment. We hebben alleen nog een precieze verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door