Klacht: niet te bereiken

op 13 oktober 2016 over Scootmobiel Platform in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader heeft een scootmobiel en heeft hiervoor een scootmobielpas. Zeg maar een soort van ANWB voor scootmobiels.. Mijn vader wil dit lidmaatschap opzeggen. Ik heb, namens mij vader, een brief geschreven en 2x gemaild. Daarnaast ben ik al anderhalve week aan het bellen. 06-24186057. Steeds krijg ik de voicemail, die niet ingesproken kan worden, maar dat we het op een later moment nogmaals moeten proberen. Voor de grap heb ik toe het nummer gebeld, wat je moet bellen als je dus met pech staat.
06-23210601. Ook op dit nummer wordt niet opgenomen. Je zou worden teruggebeld. Helaas, niet teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Volgens mij bestaat het hele bedrijf niet meer. Geen idee om hoeveel klanten dit gaat, maar deze moeten niet meer betalen. Het abonnement wordt automatisch verlengt!

Alle klachten die gemeld zijn door Hetty Willems