Klacht: Niet schoon huisje, veel automaten defect

op 14 augustus 2017 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sun parks Kempense Meren
Wij kwamen aan en zouden om 15u in het huisje mogen, deze bleek nog niet “schoon” te zijn. Om 16.30u was het huisje “schoon” volgens hun begrippen. (Zie bijgevoegde foto’s) Dit gemeld bij de receptie en er zou iemand komen om het schoon te maken…. om 22.30u was er nog niemand geweest, dus zelf maar gaan schoonmaken anders was er geen ontbijt mogelijkheid de volgende ochtend. (Vieze borden, vieze kopjes, vieze Senseo) De volgende ochtend om 10.30u was er de schoonmaker…. die kon onverrichte zaken verder gaan, het was al schoongemaakt.
Vervolgens waren de hele week diverse automaten op het park defect (speelautomaten, wissel automaten enz.)

Gewenste Oplossing:

Ik vind het in vergelijking met wat we betaald hebben, de prijs €1400,- erg hoog. Ik ga op vakantie om niet echt meer te hoeven poetsen opruimen enzo, en dat heb ik nu toch zeker wel moeten doen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 17 augustus 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Bernts